Shopping cart
0,00 zł

Reklamacje

Zanim odbierzesz przesyłkę, sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy, byś odmówił przyjęcia przesyłki i skontaktował się z nami pod numerem telefonu 607 710 055 bądź drogą mailową kontakt@steryliz.pl

Przy odbiorze paczki masz możliwość jej otwarcia w obecności kuriera - jeśli stwierdzisz niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, stanowiący podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar ma wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, postępuj zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z Nami telefonicznie 607 710 055 bądź drogą mailową kontakt@steryliz.pl.
  2. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować wraz z pismem,w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni odeślemy reklamowany produkty.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@steryliz.pl lub telefonicznie: 607 710 055. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwroty produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Skontaktuj się z Nami telefonicznie 607 710 055 bądź drogą mailową kontakt@steryliz.pl.
  2. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pismo, w którym podasz formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.